بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

I want to be fit like a superhero, says SRK

عمل دست شاهرخ خان

شاهرخ قبل از عمل جراحی دستش به دکترش سانجی دسی میگه که فقط نگرانیش اینه که بعد از عمل بتونه برای ِ بازی تو نقش ِ یه سوپر هیرو اماده باشه ...چون میخواد تو یه فیلم نقش یه سوپر من رو برای بچه هاش بازی کنه

یه فیلمی با عنوان موقتی ِ Ra.1 (read as Ravan) که قراره بوسیله انوباو سینها کارگردانی بشه ."من نمیتونم زیاد راجع به فیلم بگم ولی شاهرخ خیلی خوشش اومده ونظرش روش مثبته "

حتی تیمش تو رد چیلی هم تصدیقش کردند ومطابق با گفته ی منبع ، پیش تولید ِ فیلم هم در جریانه ...شاهرخ میخواد که بهترین حرکات اکشن وافکت ها رو داشته باشه ولی چیزها برخلاف ِ میلش پیش رفته و میخواد که بهترین تیم تکنیکی و افرادی که تو این کار اماده هستن وهمینطور استودیوی مخصوصش رو داشته باشن ...و به زودی بعد از عمل جراحی روش کار میکنه
شاهرخ به هندوستان تایمز گفته "من با کاجول که مشغول فیلمبرداری بودم اون به من گفت که من الان یه سوپرهیروی اماده رو در تو میبینم ...این مسئله اینقدر تو فکرته که الان توی حرکاتت هم خودش رو نشون میده

حرفی نمیزنه ...این عسل ِ منم مثل ِ ارین وسوهوناست وشطونتر از اونا  حتما میخواد سوپر من ِ تو رو زودتر ببینه که تشویقت میکنه ...  )

دسی دکتر شاهرخ هم بهش گفته که خیالش راحت باشه اما تا 6 ماه باید از حرکات اکشن دور باشه ولی بعدا مطمئنا خیلی زود میتونه به کارش برگرده

حضور ملکه بالیوود کاجول در جشنواره ی استارداست 2009

Kajol At Max Stardust Awards 2009

برای دیدن ادامه عکس ها و خبر ها به ادامه مطلب بروید

ادامه مطلب ...

دنزل واشینگ تون در مای نیم ایز خان


راجیو ماساند گفته که کارن امیدواره برای اون سکانس ِ کاخ سفید بتونه از دنزل واشنگتن در نقش ِ رئیس جمهمور استفاده کنه ...(منظورشون برای نقش ِ اوباماست نه بوش)

اینم عکس دنزل واشنگتن همون بازیگر معروف هالیوود