بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

همچی در مورد فیلم مای نیم ایز خان(در حال فیلم برداری)

 


نام فیلم : مای نیم ایز خان

بازیگران : شاهرخ خان و کاجول

کارگردان : کارن جوهر

زمان شروع فیلم برداری : 1/16 /2009

زمان اکران فیلم : 20 نوامبر 2009

منبع : queenkajol.com


مهم: شاهرخ خان و کاجول بعد 6 سال

بعد فیلم گبی خوشی گبی غم کاجول یه بچه به نام نیسا به دنیا آمد و به همین دلیل از بازیگری به مدت 4 سال کناره گیری کرد و بعد با فیلم فنا به سینما برگشت که سینما رو ترکوند و فیلم فنا با فروش خوبی برخوردار شد و بعد از اون هم یه فیلم دیگه به نام یومی اور هم با شوهرش آجی بازی کرد و حالا امروز بعد 6 سال انتظار نبط به بازی با شاهرخ خان در مای نیم ایز خان شد این زوج چه از نظر من و چه از نظر هرکسی که فیلم هندی نگاه میکنه بهترین زوج هنری تاریخ بالیوود است و من یا شما کلی انتظار برای این فیلم کشیدیم اوایل که شایعه شده بود مثل کنک که اصلآ خوب شد کاجول رد کرد این فیلم هم رد کرد و همه هم کانک رو دیدید و من هم نمیتونستم باورم بشه که کارن جوهر ساختتش حالا بگزریم بریم سراغ موضوع های احتمالی فیلم.


 موضوع احتمالی (90%):(این موضوع از حرف هایی که شارخ و کارن در مورد فیلم زدند میزارم و این به معنا نیست که موضوع فرضیه ولی تا 90% همینه :

شاهرخ نقش رضوان خان را بازی میکنه و کاجول هم نقش همسرش رو شاهرخ یه بیماری اوتیسمی داره و خود شاهرخ هم گفته که شخصیت من در این فیلم بسیار متفاوت است و نقش بسیار سختی است و رضوان خان و زنش در آمریکا زندگی میکنند و زوجی موفق و البته مسلمون هستند ولی آمریکا سر قضیه 11 ستامبر به مسلمون ها تهمت میزنه و میگه در این توطعه دست داشتین و رضوان خان هم میگه من تروریست نیستم ولی کارن جوهر هم به ما غول داده این فیلم کاملآ عاشقانه است ولی یکمی پیچیده و در مورد عاشقانه بودنش من فقط اینو میدونم یه آهنگ(نه شو و رقص) برای آشناییتشون و یه آهنگ برای ازدواجشون داره و تا همین جا 50 دقیقه گزشت و بقیه هم بسپاریم دست خدا و تازه شاهرخ و کاجول اونجا یه بچه 7 ساه دارن ولی اسمشو نمیدونم ولی میدنم پسره 


این موضوع را کارن جوهر در مساحبه جدیدش گفته


مای نیم ایز خان درباره ی شاهزاده ی زیبایی که به دام عشقش گرفتار شده و مسلمون هست و به نامش مشکوک شدند که در واقعه ی 11 سپتامبر دست داشته...بله این فیلم مثل همیشه شاهرخ در نقش هیرو(قهرمان مرد) و کاجول نقش هیرویین(قهرمان زن) رو خواهد داشت..من بعد از مدت زمانی دارم این فیلم رو کارگردانی میکنم...ما 3 تایی داریم برمیگردیم بر روی صحنه اسکرین بعد از گاهی خوشی گاهی غم...پس شما مینونید این برگشت رو برگشت من هم حساب کنید



نکته مهم این فیلم : این فیلم آهنگ و شو و رقص نداره ولی آهنگ هایی داره که در آنها لب کار نمیکنه مثل چکده ایندیا



برای دیدن مطالب بیشتر به ادامه مطلب بروید.


بند انگشتی, برای دیدن عکس به صورت کامل بر روی آن کلیک نمایید

سایت ِ ایندیا اف ام هم در مورد این عکسها گفته که بعد از عکسهای شاهرخ وکارن حالا عکسهای زیبای سه نفره شون در ست ِ مای نیم ایزخان اومده وگفته درحالیکه شاهرخ وکاجول هر دو مشکی پوشیدن حتی کارن هم کنارشون مشکی پوشیده !!این فیلم پرانتظارترین فیلم ساله واین سایت هم گفته ما هم منتظریم تا هات ترین زوج بالیوود وجادوشون رو بعد از هشت سال دوباره با هم ببینیم.


وقتی شاهرخ وکاجول رو کارگردانی میکنم بهترین کارم رو انجام میدم - کارن جوهر

بعد از تمام ِ شدن نیمه ی اول فیلمبرداری در لس انجلس با کارن جوهر گفتگویی انجام دادیم :

به نظر میرسه که شما در طول فیلمبرداری فیلمتون در لس انجلس با مشکلات زیادی روبرو شدین ؟


در مورد اونها بخوام بگم ...بله در کنار ِ مشکلات کوچیک ،مشکلات بزرگ دیگری هم بوده ...خدا رو شکر که تیم فوق العاده حرفه ای با من بودند ، بدون اونها نمیتونستم فیلمم رو به اون صورتی که دلم میخواست بسازم .بله واقعا با فشار و استرس برام همراه بود

در گزارشاتی که داده شدن گفتن که بعضیها تو گرفتن ِ ویزا مشکل داشتن درسته ؟

بله ، این یکی از مشکلات تدریجی برای ما بوده ...ما یه سری از مسائل ومشکلات حقوقی وقانونی داشتیم ،ولی با اماده کردن یه سری تحول تغییرش دادیم ...من به پیروی از قانون ِ هر کشوری معتقدم ...واونچه که باید در موقع بروز مشکلات در لس انجلس انجام میدادم

جایگزینی جیمی شرگیل با امیر بشیر احتیاج به فرصت داشت وباعث مشکل وناراحتی برای شما شد ؟

نمیتونم بگم که دردناک بوده ولی اره ، باید یه بار ِ دیگه به طور جدی فکر میکردیم ...من با کارگردان بازیگری ِ فیلم (شانو شرما )برای این تغییر ِ ضروری صحبت کردم ...وخیلی خوشحالم که جیمی شرگیل در لس انجلس با ما بوده

فیلمبرداری تو لس انجلس اونطور که میخواستین انجام شد ؟

در تمام طول این 11 سال فیلمسازی ِ من ،هرگز احساس نکردم که تجربه ی خیلی متفاوتی رو دارم انجام میدم ولی موضوع ِ مای نیم ایزخان با اونچه که قبلا انجام داده بودم فرق داره .روز اولی که داشتیم فیلمبرداری میکردم راوی چندران (فیلمبردارِ فیلم )به من نگاه کرد وگفت فکر نکنم تو هرگز یه همچین شاتی رو گرفته باشی ...و این اولین باره که من دارم فیلمنامه ای رو کارگردانی میکنم که خودم ننوشتم
واین تمام احساسات نامکشوف در ذهنم رو باز میکنه...من این بار دارم به شیوه ای کاملا متفاوت کار میکنم وشاهرخ داره یه نقشی رو بازی میکنه که من هرگز تا حالا همچین نقشی رو کارگردانی نکرده بودم


فیلم شما اهنگ با حرکت لب نداره ؟

نه ...تمام اهنگها بک گراندیه ... فیلم راکش مهرا رنگ دبسنتی هم اهنگ با حرکت لب توش نبوده ولی ما هیچ کمبودی احساس میکردیم ؟موزیک یه بخش جدا نشدنیه ولی بخش ِ بدون خط ِ مای نیم ایزخانه مثل رنگ دبسنتی .در این فیلم اهنگهایی مثل دیسکو ویاWhere’s the party tonight نداریم .ولی قدرت وروح وحس ِ قلبی زیادی در این اهنگها هست .من با احسان شانکر لوی برای ساخت اهنگها خیلی راحت هستم ...واین تنها راهیه که باعث میشه کار خوب اب در بیاد

شما بعد از مدت طولانی شاهرخ وکاجول رو با هم کارگردانی میکنید ،چطور بوده ؟

وقتی من یه سکانسی رو با شاهرخ وکاجول کارگردانی میکنم میدونم که بهترین کارم رو انجام دادم ...من خوشحالم که اونها رو برای فیلمم دارم ...من نمیدونم که در مورد اونها چه چیزی هست ...فقط میتونه جادو (مجیک )باشه ...اونها یه انرژی غیر قابل تصوری رو روی صحنه بوجود میارن .اونا بطور غریزی بازی همدیگه رو میشناسن ودرک میکنن .دوتا کاراکتر ِ مای نیم ایزخان شاهرخ وکاجوله

کاجول برای اینکه به وظایف مادریش برسه لوکیشن رو ترک میکرد ؟

نه اصلا ،در واقع من با کاجول در تمام ِ مراحل زندگیش کار کردم .من الان باهاش بعد از هشت سال دارم کار میکنم .قبلا که با هم کار کرده بودیم اون دخترش رو نداشت .بله کاملا مشخصه که الان اون یه شخص ِ متفاوتی شده، الان من اونو ارومتر میدیدم وخیلی بیشتر از قبل به کارش دقت میکنه

در مورد شاهرخ خان در مای ایزخان به ما بگین ؟

یه بار دیگه با شاهرخ برگشتم ... این بار تعجب کردم که چطور شاهرخ تغییرات زیادی رو درکاراکترش بوجود میاره درحالیکه قبلا اون خیلی تو کلیشه خودش بود .او تحقیقات زیادی برای این کاراکتر اوتیسم در فیلم کرده .من خیلی متعجب شدم وقتی دیدم اون این همه در مورد این موضوع میدونه وتمام دانسته هاش رو روی صحنه وست به کار میگیره ،بدون ِ اینکه خودشو خسته کنه .او چیزهایی رو که در مورد کاراکتر میخواد انجامش بده روی کاغذ مینویسه وبراش خیلی کار مشکلی نیست ...به نظر من اون الان میتونه کارگردانی کنه ...او الان کاملا شایستگیش رو داره وکاملا احساسات وعواطف رو میشناسه

نظرات 6 + ارسال نظر
مایا چهارشنبه 16 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 08:41 ق.ظ

اطلاعات جالبی بود دستت درد نکنه امیدوارم زودتر تولید بشه

ممنون من هم بی سبرانه منتظر این فیلم هستم.

اسیه جمعه 2 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 06:48 ق.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااام ........بابادستت طلاگل کاشتی عجب خبرای توپی گذاشتی منم مثل خودت وخیلی ازکسای دیگرعاشق شاهرخ هستم میمیرم براش ازبس که جیگرررررررررررررررررررررررررررررره این بشرخدایی هیچ کس هم مثل کاجول درکنارشاهرخ نمیدرخشه همه هم اینومیدونن خیلی خوش سلیقه ای من تازه وبلاگتوپیداکردم دیگه ول کن نیستم خیلی وب نازی داری دست مریزادای ول ...........واقعاادم که عکسای این دوتارو توفیلم خان میبینه تازه میفهمه که چقدتواین چندسال کاجول جاش کنارشاه خالی بوده والحق هم که خیچ کس نتونست جای کاجول روکنارشاه پرکنه قربون جفتشون برم من مخصوصاعشق اول واخرونازخودم شاهرخ جیییییییییییییییگرم ..دستت دردنکنه من تازه وبت رودیدم برم که ارشیوتوبخونم نظرسنجی هاتم که خیلی جالبه فقط به نظرم بعضی ازبازیگرای زن رونبایددرنظرسنجی زوج شاه قرارمیدادی ولی بازخیلی مشتی بود.قربان شما .....فعلایاعلی

عسل یکشنبه 25 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 11:29 ق.ظ

سلام وب زیبایی دارین.من تازه وبتون رو دیدم.خیلی از وبتون خوشم اومده. امیدوارم زود به زود اپ کنید.
منم مثل شما و میلیونها نفر دیگه طرفدار شاهرخ و کاجول و کارن عزیز هستم.
منم مثل شما اصلا از کانک خوشم نیومد و فقط قسمتایی که پریتی عزیزم بازی کرده و صحنه ی رقص کاجول و تیکه های بازی شاهرخ که کنار رانی نیست رو دوست دارم.منم باورم نمیشد این فیلم کارن باشه. و خوشحال شدم کاجول این فیلمو بازی نکرد.
راستی امروز میلاد حضرت محمد(ص) و امام جعفر صادق (ع) است.عید بر همه مبارک.

محبوبه شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1388 ساعت 08:05 ب.ظ http://www.saharssssrk.blogfa.com

سلام امیدوارم که حالتون خوب باشه .
برای من عجیبه که یک پسر عاشق فیلمهای شاهرخ خان شده به هر حال باعث خوشحالیه .
من وبلاگمو تازه درست کردم و احتیاج به نظر شما دوستان دارم . خواهش می کنم منو یاری کن .
وبلاگت خیلیییییییییییییییییییییی جالب بود امیدوارم در زندگیت هم موفق باشی

سالار پنج‌شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1388 ساعت 03:17 ب.ظ http://www.freemobilefree.blogfa.com/

موبابل مجانی میخای بیا تو :!!!!!
http://www.freemobilefree.blogfa.com/

رها یکشنبه 4 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:14 ق.ظ

عاشقشونم ومرسی که برامون در موردش نوشتی
فقط امیدوارم واقعا بیشتر داستان روی مسایل عشقی کاجول وشاهرخ بگرده چون خیلی وقته اینا رو توی حس عاشقانه ودوست داشتنی ندیدم .
مرسی ازت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد