بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

صحبت با راجیو ماساند (منتقد )در مورد مای نیم ایز خان

صحبت با راجیو ماساند (منتقد )در بی بی سی
فایلش صوتی هست اگه عضو باشید میتونید دانلودش کنید

Audio : Rajeev Masand on Kajol's Role & Tanuja


http://www.kajol-boards.net/Board/attachment.php?attachmentid=657&d=1232910781




ترجمه سحبت ها


اول ِ مصاحبه در مورد ِ فیلمها وبازیگرای دیگه سوال میشه...بنابراین از راجیو ماساند میپرسن که در مورد دختر ِ خوشگل دیگه کاجول بگین ، درسته که اون کارن رو در ست ِ مای نیم ایزخان تحت فشار قرار داده؟

راجیو ماساند : شایعه شده بوده که تانوجا مامان ِ کاجول همراه باهاشون سر ِ ست مای نیم ایزخان میره وفیلمنامه رو خونده وبه کاجول گفته که باید به کارن بگه نقشش رو در فیلم برجسته تر کنه چون به نظرش می اومده اون فیلم ِ شاهرخه...من با کارن دو روز ِ پیش صحبت کردم اون گفته همش چرته ....رابطه اش با تانوجا وکاجول خیلی عمیقه ...مثل یه خانواده وفامیل هستن ...او از زمانیکه بچه بودن کاجول رو میشناخته و سالهاست که با کاجول دوسته ...میدونه که دلیلش چیه ولی سعی نمیکنه که عکس(تصویری )رو نشون بده هاهاها...ولی اینو میتونه بگه که کاملا دروغه ...
همچنین راجیو ماساند میگه که فیلمنامه ی مای نیم ایزخان رو خونده ...من میتونم به شما با اطمینان بگم که کاجول نقشش یه نقش ِ واقعا خوبه ...در واقع اون کاتالیزور (فروگشای )داستانه...داستان در مورد شاهرخه ولی کاجول واقعا کاتالیزور فیلمه وبه اونچه که شاهرخ در فیلم انجام میده گردش وجهت میده ...من نمیتونم بیشتر از این بگم ودلیلی هم نداشته که کاجول یه همچین درخواستی بکنه چون نقشش نقش ِ بسیار قویی هست واینو من به شما با اطیمنان میگم ...یه داستان عاشقانه (رمانس )...تِرکهای رومانتیک فیلم عالیه ...من فکر میکنم که تمام سکانسهای عاشقانه ای که شما ازشون در دیلواله ،کوچ کوچ وگپی خوشی گپی غم دیدین رو کاملتر میبینین وبرای همه حتما خیلی سورپرایز میشه چون سکانسهای رمانتیک زیبا ومتفاوتی رو میتونید ببینید ...فیلم وکاراکتر متفاوتیه بنابراین فکر میکنم که سوپرایز خیلی بزرگی خواهد بود

حالا تانوجا واقعا در فیلم هست ؟

راجیو ماساند :نه او نیست !....او نیست ...!او مامان ِ کاجوله وبرای کارن مثل ِ خاله ست ودوست ِ مامانش هم هست ...من فکر میکنم که اون بیشتر برای مراقبت از دختر ِ کاجول نیسا امریکا باشه

(خوب من دور ِ این اقای راجیو ماساند بگردم که در ِ دهن این مدیای مضخرف هندی رو با صحبت کردن با کارن وفهمیدن حقیقت بست ...خیلی جالبه که حتی فیلمنامه ی مای نیم ایزخان رو هم خونده ...حتی قبل از این جریان هم یه بار ِدیگه اینو گفته بوده)

نظرات 1 + ارسال نظر
عابرخسته سه‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 05:11 ب.ظ http://www.baharas2.blogfa.com

سلام خوبی؟؟
وب باحالی داری
من نمیدونم فیلمای زبان اصلی هندی رو از کجا گیر بیارم؟؟!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد