بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

مای نیم ایز خان در کاخ سفید

 

مای نیم ایز خان در کاخ سفید  
فیلم کارن جوهر مای نیم ایز خان فیلمبرداری شده در لس آنجلس...اما منبع خبری گفته همینطور اونها در واشنگتون فیلمبرداری خواهند داشت. این به این خاطر هست که کارن جوهر برنامه ریخته که در کاخ سفید فیلمبرداری داشته باشد..این فیلم موضوعی دارد درباره ی حوادث 11/9 فیلمی با اعتبار که کارن این موضوع رو در سر دارد و به همین خاطر هست که میخواهند در کاخ سفید فیلمبرداری کنند."منبع گفته"
در هر صورت خبر های گوناگونی وجود دارد که چرا اونها میخواهند در کاخ سفید فیلمبرداری داشته باشند. اولین و بزرگترین چیزی که وجود داره اینه که هیچ کسی اجازه ی ورود به اونجا رو نداره.
کارکنان کاخ سفید گفتند کسی اجازه ی فیلم برداری در داخل کاخ سفید رو نداره. میتونند در یابان ها و اطراف ان فیلمبرداری داشته باشند ولی کارن جوهر میخواد در داخل کاخ سفید فیلمبرداری داشته باشه و این کار آسونی نیست.
اما همه کارن جوهر را میشناسیم او توانایی اداره کردن خیلی چیزها رو داره که خیلی ها ندارند. کارن جوهر هنگام فیلم گاهی خوشی گاهی غم موزه ای رو اجاره کرد به قیمت خیلی قوی. فقط به خاطر اینکه هرتیک روشن بر روی پله های اون موزه اجرا داشته باشه.
فیلم کارن جوهر اسم من هست خان درباره ی یک مسلمانی به اسم رضوان خان هست که شاهرخ خان ای نقش رو بازی میکند که بیماری اتیسم داره(یک سری ناتوانایی هایی رو داره)که در امریکا بهش مشکوک میشوند.نقش همسر او را در فیلم کاجول بازی میکند. گفته شده که این فیلم از روی یک زندگی واقعی برداشته شده است.

http://www.starboxoffice.com/newsDetails.aspx?xfile=2009/January/News_20090128_217

نظرات 1 + ارسال نظر
گل بارون زده شنبه 12 بهمن‌ماه سال 1387 ساعت 01:03 ب.ظ http://golebaroonzade.blogsky.com

سلام.
وبلاگ خردمندانه شما را دیدم و لذت بردم.
مطالب از آن شماست؟ بسیار جالب انتخاب شده اند.
موفق و موید باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد