بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

مصاحبه ی جدید شاهرخ خان و صحبت هایش درباره ی مای نیم ایز خان

مصاحبه ی جدید شاهرخ خان و صحبت هایش درباره ی مای نیم ایز خان و کار کردن با کاجول بعد از هشت سال
Rules of Friendship by SHAH RUKH KHAN


بند انگشتی, برای دیدن عکس به صورت کامل بر روی آن کلیک نمایید



درباره ی مای نیم ایز خان توضیح بدید که چه احساسی داری وقتی با کاجول بعد از هشت سال کار میکنی؟چیز خاصی هست؟

-شاهرخ نه من با کاجول هشت سال کار نکردم اما این دلیل نمیشه از او دور بوده باشم...ما همیشه پیش هم بودیم و با هم ارتباط داشتیم...ما از هم جدا میشدیم و دوباره همدیگه رو ملاقات میکردیم..این دوری هیچ چیز رو عوض نکرده...ما مثل همیشه جلو دوربین عادی بودیم و نگفتیم اوه ما هشت سال هست نبودیم با هم حالا این عجیبه...ما مثل همیشه با هم کار کردیم...این یه نوع ارتباط دوستی هست بین ما...

کارن گفته شما با هم جادو میکنید این یعنی چی؟

-روزی که ما داشتیم با هم فیلمبرداری میکردیم هر سه تامون مشکی پوشیده بودیم...عینک هم زده بودیم...این شات فیلم فوقولاده بود...ما خیلی لذت بردیم...وقتی کارن به ما میگفت اوه شما دوتا عالی هستید باهم سکانس فیلم خیلی خوب شده...اونوقت ما به کارن میگفتیم اوکی پس حرف نزن اگه خوب شده بذار ما بریم خونه...من و کاجول واقعا نمیفهمیم چرا کارن از ما تعریف میکرد زمان فیلمبرداری و به ما میگفت شما جادو هستید چون من و کاجول هیچ کار خاصی انجام نمیدادیم...که کارن هی به ما میگفت شما مجیک هستید

شاهرخ میگه من و کاجول تو اون عکسها مثل جیمزباند شده بودیم...خودم تو فیلم زیاد صحبت نمیکنم و کاجول من رو تو فیلم همش بغل میکنه و درآغوش میگیره...چون من تو فیلم اوتیسم دارم...شاهرخ ادای اون زمان که با کاجول وایساده رو درمیاره که بیسیم درستش بوده و خیلی لحظه ی خوبی داشته اون زمان...


(لهی من فدای اون حرف زدنت بشم ...نگاش کن وقتی میگه کاجول منو تو فیلم درآغوش میگیره چه ذوقی میکنه...)

http://de.youtube.com/watch?v=oOtDFPRbdjo#

_________________
بند انگشتی, برای دیدن عکس به صورت کامل بر روی آن کلیک نمایید


We Back With Our magic eyes At Sexy Black
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد