بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

مصاحبه جدید از شاهرخ خان در مورد فیلم مای نیم ایز خان


SRK)

What of your next release My Name Is Khan؟
مصاحبه جدید از شاهرخ خان در مورد فیلم مای نیم ایز خان

شاهرخ تو این مصاحبه در مورد کاراکترش در فیلم توضیح میده :
کارن در تلاشه در این فیلم یه چیز ِ متفاوتی رو نشون بده ومن نقش یه بیمار اوتیسم رو بازی میکنم ،یه نوع از اسپرجر سندرمی که روی مهارتهای حرکتی شما تاثیری نداره ولی واقعا یه شکلی از نبوغه
من فکر میکنم اینگونه افراد بیشتر تکامل پیدا کردند وافرادی که اوتیسم دارند خیلی باهوش هستند ومیتونن مسائل پیچیده ریاضی و...رو حل کنن ولی احساسشون رو نمیتونن خوب بیان کنن .برای مثال او نمیدونه که چطور باید پاسخ ِ یه بغل رو بده ، من فکر میکنم اونها یه نوع از فیلمهای آینده نگرانه رو نشون میدن که انسانها بیشتر به سمت حرکتی بودن میرن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد