بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

او بالاتر از بهترین دوست برای منه :کارینا کاپور

غیر از امریتا اروا یه دوست دیگه به لیست دوستای همیشگی وبهترین دوستای کارینا کاپور پیوسته واون کسی نیست جز کاجول ! 
به نظر میرسه کارینا ادبیاتی رو از تیپ ِکاجول گرفته باشه که یکی از مشتاق ترین خواننده ها (کتابخونها )در میان بازیگران ِ خانوم ِبالیوود هست ... 
کارینا که اخیرا در نیویورک در حال فیلمبرداری فیلم جهاد بوده میگه :او برای من بالاتر (بیشتر )از بهترین دوسته ...من این رابطه ی دوست داشتنی رو با کاجول دارم واو یه همچین تاثیر والهامی رو داره ! من بهش گفتم که از وقتی بچه بودم تحسینش میکردم والان ما با همیم مثل یه خونه در اتیش like a house on fire (منظورش صمیمی بودن ِ زیاده ) 
کارینا وکاجول برای اولین بار در طی فیلمبرداری گپی خوشی گپی غم همدیگه رو دیدند وکارن کمیستری بین ِ این دوتا رو اونقدر عالی وکافی دید که برای فیلم بعدیش که ورژن هندی فیلم ِ هالیوودی نامادری هست دوباره ازشون با هم استفاده کنه.کارینا در این فیلم در نقشی که جولیا رابرتز داشت بازی میکنه وکارن حقوق ِ این فیلم رو برای بازسازی خریده 
همچین کارینا در ادامه گفته که دوست داره بخشی از جشنی باشه که فیلم ِ بلاک باستر ِ کاجول-شاهرخ (دیلواله دولهنیا لجانگه )رکورد جهانی 750 امین هفته ی اکران طولانی مدت رو در ماراتا ماندیر میزنه ... 
کارینا میگه :من میمیرم برای دیلواله دولهنیا لجانگه ! شاهرخ خان وکاجول زوج مورد علاقه ی همیشگی من هستند .چنین چیزی عالی نیست که فیلم چنین رکوردی رو داره؟من حتما دوست دارم که یه بخشی از این جشن باشم... 


http://www.dnaindia.com/report.asp?newsid=1253300
نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا پنج‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1388 ساعت 12:04 ق.ظ

خوشحالم که دوباره برگشتید همیشه سالم باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد