بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

در شماره ی جدید مجله ی فیلم فیر 4 مارچ

در شماره ی جدید مجله ی فیلم فیر 4 مارچ

اسکن مجله

http://g.imagehost.org/0329/FF-4Mar-05.jpg

On KAjol & mnik
Of the magical Kajol shahrukh says:

شاهرخ در مورد جادوی کاجول میگه :بعد از تقریبا شش سال ، فیلمبرداری با کاجول مثل ِ این بود که دارم تو خونه فیلمبرداری میکنم ، اون مثل همیشه شلوغ وشوخ بود .تمام ِ کسایی که ما رو تماشا میکردن از کمسیتریمون میگفتن ...البته اون فکر میکرد که من زیاد شوخ وسرِ حال نیستم ...این فقط به خاطر ِ صدمه ای که شونه ام دیده بود واینکه نقش یه فرد اوتیسمی رو بازی میکنم بود که باید سر ِ ست تو خودم باشم ...من اونو تو نوبت ِ بعدی فیلمبرداری بیشتر میخندونم


نظرات 1 + ارسال نظر
زهرا جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 10:47 ق.ظ

خیلی ممنون ازخبرهای خوب وجدیدتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد