بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

Top Running Bollywood Films

فیلمهای تاپ ِ تاریخ بالیوود که اکران ِ طولانی مدت (دائمی All time )داشتند 
Dilwale Dulhania Le Jayenge

دیلواله در 20 اکتبر سال 1995 اکران شد .فیلمی که به کارگردانی ادیتیاچوپرا وبازی شاهرخ خان وکاجول بود ...با بدست اوردن ِ 580 میلیون روپیه در هند و175 میلیون روپیه در کشورهای خارجی دیلواله بزرگترین هیت ِ سال شده بود وهمچنین یکی از بزرگترین هیتهای بالیوود در فیلمهایی که اکران طولانی مدت یا همیشگی دارن هم هست ...این فیلم در تاریخ سینما به عنوان فیلمی که طولانی ترین اکران رو داره یه یاد مونده ...در مارچ 2009 دیلواله رکورد 700 امین هفته ی اکران خودش رو هم زده 

( خوب معلومه فیلمی که با پادشاه وملکه ی قلبها باشه اینقدر طولانی رو اکران می مونه ورکورد دار میشه ... بعد از دیلواله فیلمهای دیگه ای هم که رکوردِ اکران ِ طولانی مدت داشتند اینا بودند... ) 

Sholay 
Mughal-e-Azam 
Kismet 
Barsaat 

http://keralaon

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن سه‌شنبه 4 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 03:02 ب.ظ http://www.M0rtalKombat.com

سلام وبلاگت واقعا عالیه به منم سربزن
بهترین کیلاگر دنیا با قابلیت اتصال به سیستم قربانی
بهترین سی دی هک در ایران
کلاسهای فوق العاده ویژوال بیسیک از مبتدی تا حرفه ای
برنامه تبلیغ در بلاگفا
و 100 ها برنامه تووووپ دیگر همگی در
www.m0rtalKombat.com
www.MortalKombat.ir
با قراردادن لینک باکس ما در وبلاگ خود و سپس ثبت لینک خود آمار وبلاگ خودتون رو 10 برابر کنید
www.Padash.Mihanblog.com

زهرا چهارشنبه 19 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 12:48 ب.ظ http://perspolis2red.blogfa.com

سلام !‌یه سوال !‌ من فیلمای : Rab ne bana di Jodi و Billu barber رو خریدم اما حتی زیرنویس انگلیسی هم ندارن :( اصلا با زیر نویسش هست ؟ من چیکار کنم اینجوری که هیچی نمی فهمم :((((((((
میشه زود جواب بدی لطفا

اسیه شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1388 ساعت 05:49 ق.ظ

واااااااااااااای من عاشق دلواله هستم واقعا باید هم همچین جایگاهی رومال خودش میکرد به نظرم بهترین فیلم شاهرخه
من بیشتراز۱۰۰باردیدمش حسابش ازدستم دررفته ولی بازم سیرنمیشم
توهرحالت روحی هم که باشم میتونم این فیلم روببینم وبرام تازگی اولین بارروداره عاشق راجم همین راج رودیدم که اسیر شاهرخ شدم دیگه
قربون دستت خیلی مشتی بود خبرت
یاعلی

سارااستقلالی چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:50 ب.ظ

من فیلم دلواله رو دیدم خیلی باحاله خالم به من گفت خیلی فیلم هندی دوست دارم بچه ها شما چند تا فیلم هندی و عشقولانه برای ما معرفی کنید ممنون میشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد