بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

بزرگترین وبلاگ هواداران شاهرخ خان

مرجع خبری فیلم نقد فیلم جدید ترین عکس ها و خبرها از شاهرخ خان

My Name Is Khan To Be Joint Production



فیلم مای نیم ایز خان به تهیه کنندگی کمپانی شاهرخ خان و کارن جوهر تولید خواهد شد...بجز کارن جوهر شاهرخ خان نیز تهیه کنندگی مای نیم ایز خان رو برعهده گرفته...چون هزینه ی ساخت فیلم کارن جوهر مای نیم ایز خان خیلی زیاد سنگین هست...همچنین تو این خبر گفته شده فیلم مای نیم ایز خان نوامبر 2009 اکران خواهد شد...

نظرات 1 + ارسال نظر
عارفه یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1387 ساعت 02:46 ب.ظ http://kajol-ajay.blogfa.com

سلام اقا حسام درسته من تو سایت کویین کاجول هستم نام کاربری هم درسته همون که گفتی من لینکت می کنم اگه خواستی وب درو داقون من رو لینک کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد